Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Self-proclaimed political pundits in the age of social media
Matoušek, Vojtěch ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Sládek, Jan (oponent)
(česky) Tato práce se zabývá působením politických komentátorů ve Spojených státech amerických, jež využívají YouTube jako hlavní platformu svého působení. Předmětem zájmu práce je případný vliv komentátorů v netradičních médiích na polarizaci veřejnosti a porovnání této tendence s komentátory v tradičních médiích. Cílem práce je lépe pochopit čím se práce komentátorů působících na YouTube liší od jejich protějšků z tradičních médií a jaké skryté tendence lze vysledovat v jejich způsobu přibližování zpráv. Teoreticky se práce opírá o teorii "echo chamber" a na jejím základě využívá metod obsahové analýzy aplikovaných ve třech hlavních krocích. Nejprve je použita průzkumná obsahová analýza tří nejvýznamnějších tradičních kanálů v USA k nalezení kategorií pro vymezené dimenze. Poté jsou určené dimenze a kategorie použity ke kvantitativní analýze sedmi vybraných kanálů netradičních médií působících výlučně na YouTube. Vybrané zprávy těchto kanálů jsou podrobeny kvalitativní obsahové analýze s cílem vyšetřit způsoby, jimiž tyto kanály šíří svá sdělení. Práce ukázala, že kanály netradičních médií mají tendenci více komunikovat o politice než tradiční média. Dále práce ukázala, že komentátoři působící na YouTube mají také větší sklon ke kladnému či zápornému zabarvování svých poselství než jejich...
Self-proclaimed political pundits in the age of social media
Matoušek, Vojtěch ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Sládek, Jan (oponent)
(česky) Tato práce se zabývá působením politických komentátorů ve Spojených státech amerických, jež využívají YouTube jako hlavní platformu svého působení. Předmětem zájmu práce je případný vliv komentátorů v netradičních médiích na polarizaci veřejnosti a porovnání této tendence s komentátory v tradičních médiích. Cílem práce je lépe pochopit čím se práce komentátorů působících na YouTube liší od jejich protějšků z tradičních médií a jaké skryté tendence lze vysledovat v jejich způsobu přibližování zpráv. Teoreticky se práce opírá o teorii "echo chamber" a na jejím základě využívá metod obsahové analýzy aplikovaných ve třech hlavních krocích. Nejprve je použita průzkumná obsahová analýza tří nejvýznamnějších tradičních kanálů v USA k nalezení kategorií pro vymezené dimenze. Poté jsou určené dimenze a kategorie použity ke kvantitativní analýze sedmi vybraných kanálů netradičních médií působících výlučně na YouTube. Vybrané zprávy těchto kanálů jsou podrobeny kvalitativní obsahové analýze s cílem vyšetřit způsoby, jimiž tyto kanály šíří svá sdělení. Práce ukázala, že kanály netradičních médií mají tendenci více komunikovat o politice než tradiční média. Dále práce ukázala, že komentátoři působící na YouTube mají také větší sklon ke kladnému či zápornému zabarvování svých poselství než jejich...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.